У 2024 році світовий ринок кондитерських виробів отримає понад півтрильйона ($586,30 мільярдів) доходів, повідомляє Statista , і хоча кондитерська продукція в цілому буде зростати на 5,33% щороку до 2028 року, шоколад преміум-класу буде мати ще більші показники, як прогнозується – зростання на 8,34%.
Північна Америка, відома особливими тенденціями преміум-класу, де споживачі бажають різноманітних смакових профілів і асортименту продуктів. На Близькому Сході, де зростає молодь, також спостерігається попит на продукти преміум-класу, які поєднують традиційні солодощі з сучасним відтінком.
Онлайн-шопінг і цифрові можливості для взаємодії створюють тематичний парк для брендів і покупців з можливостями більшого вибору, доступністю та зручністю економії часу.
Відповідно до цього розглянемо 4 провідні преміальні тренди в кондитерських виробах у 2024 році за даними Foodnavigator.
Сучасний відтінок класичного кондитерського вмісту
Зі зростанням цін на какао та витрат на інгредієнти, виробникам доводиться творчо підходити до своїх рецептур, щоб гарантувати, що вони виробляють високоякісні кондитерські вироби та залишаються актуальними для аудиторії преміум-класу.
Стартап стільникового агробізнесу Kokomodo випустив «високоцінний» какао-порошок із клітинного культивування у квітні 2024 року. Своїм першим продуктом “новачок” прагне забезпечити стабільне постачання какао в той час, коли ринок переживає невизначеність.
Тим часом Exuberantly Fruity Sleekster від Hotel Chocolat сподівається дати покупцям можливість «отримати справжне свято фруктів у всій їх пікантній, яскравій красі». Колекція з 34 ласощів, вартістю 25,95 фунтів стерлінгів, поєднує смаки свіжих фруктів із молочним, білим і темним шоколадом.
Американська компанія Zaitoune Sweets, яка спеціалізується на арабських солодощах і делікатесах, розробила турецькі насолоди преміум-класу. Обираючи формат батончика з пахлави, вони виготовляють його з фісташковим кремом, та з кисло-солодким смаком.
Преміальні бренди також поєднують несподівані текстури. Одним із популярних способів є змішування жувальної нуги або м’якого шовковистого шоколаду з високоякісними горіхами, такими як мигдаль, волоські горіхи та фісташки. Додавання хрусткості з кремовою текстурою підвищує загальне враження – що є обов’язковим для преміум-сектору. Шоколад преміум-класу Läderach
пропонує свій класичний шоколад FrischSchoggi у молочному, білому та темному сортах, з горіхами та фруктами. Набор солодощів від бренду коштує 49,50 фунтів стерлінгів, та має вражаючу текстуру, маючи у своєму складі мигдаль, фісташки та лісові горіхи.
Користь для вас і дієтичні переваги
Виробники крафтових кондитерських виробів також збільшують свої пропозиції преміум-класу, задовольняючи особливі харчові потреби споживачів. Натуральні інгредієнти та знижений вміст цукру в кондитерських виробах стають надалі популярними серед споживачів “за здоровий спосіб життя”.
Створена для споживачів веганських кондитерських виробів, Kakoa створила колекцію з 24 видів шоколаду під назвою Vegan Iconic. Ця компанія, яка висаджує морську траву під час кожного замовлення, пропонує один з найбільшого вибору веганського шоколаду.
Додаткові переваги клітковини, білка та здоров’я кишечника також підвищують функціональність у кондитерських виробах, відкриваючи нові можливості для брендів преміум-класу покращити свої пропозиції за допомогою високоякісних інгредієнтів та смакових історій. Компанія EatProtein розробила свій преміальний кондитерський продукт – снекові кульки Chocteaser з високим вмістом
білка та низьким вмістом цукру.
Свято їжі на кожний день
Святкування особливих нагод і вишукані страви вдома змінилися під час Covid-19, що змусило бренди бути винахідливими у своїх кондитерських пропозиціях. Запити на оригінальні та чудові солодощі не зникли, а “святкові страви” стали популярним способом звернути увагу на покупців преміум-класу.
Бельгійський виробник праліне Neuhaus націлився на ринок розкішних подарунків своєю преміальною пропозицією The Timeless Masterpieces Ballotin. В наборі 1кг шоколаду, який містить 88 розкішних ласощів і коштує 114 фунтів.
Післяобідній чай, преміальні десерти та поєднання першокласних інгредієнтів, які відображають розкішні та поблажливі враження від їжі, є великою перевагою для споживачів. Черпаючи натхнення в харчових «подіях», спостерігаємо хвилю високоякісних продуктів, які поєднують попередньо упаковану “святкову їжу” кондитерських виробів із яскравим задоволенням.
Розкішний бренд солодощів XO випустив коробку Bonbon із 12 солодощів, які містить різноманітні смаки десертів, включаючи яблучний крамбл, маракуйю та кокос.
Удосконалення преміум -пакування
Менше – це більше з високоякісними продуктами крафтового виробництва преміум-класу. Якщо товари для спільного використання вказують на масове споживання кондитерських виробів, то для преміум-класу це завжди окрема упаковка та маленькі подарункові коробки.
Міні серії та колекції, як-от Montezuma’s або Coco, є популярними форматами, а також пакети, Chocolate Pastel Chocolate Jelly Beans від Kopper.
З огляду на те, що цінність стоїть на порядку денному, покупці приділяють ще пильнішу увагу якості інгредієнтів, походженню та вигляду пакування, вирішуючи, купувати чи ні кондитерські вироби преміум-класу. Бренди змінюють свій контент, текстури, претензії та канали, щоб привабити покупців, які прагнуть преміум-класу.
Усі фото та відеоматеріали отримані з відкритих публічних джерел, представлені виключно в ознайомлювальних цілях та належать їх Власникам