Опубліковані нові результати дослідження «Барометру якості життя» у 2024 році в Україні, які проведено Європейською Бізнес Асоціацією у партнерстві з Kernel та дослідницькою компанією Gradus Research.
За даними проведених досліджень від ЕВА, Kernel та Gradus Research, серед бізнес-аудиторії, тільки 47% вважають свій дохід достатнім для якісного життя (минулого року таких було 53%), і 4% – більше ніж достатнім. Порівняно з 2021 роком рівень доходу зріс у 65% опитаних. Дещо зросла кількість опитаних, які вважають рівень доходу недостатнім – з 38% у 2023 році до поточних 49%. При цьому варто зазначити, що наразі 80% бізнес-аудиторії заробляють більше 30 тисяч гривень.
Також, результати визначають, що дві третини бізнес-аудиторії задоволені своєю роботою (69%), можливою самореалізацією та захистом прав працівників.
Важливими факторами, що утримують на поточному місці роботи працівники компаній Асоціації називають можливість працювати віддалено (55%), дружню атмосферу в колективі (47%), налагоджені відносини з керівником (39%) та комфортні і безпечні умови праці (36%).
Очікувано, що результати оцінок широкої аудиторії є значно нижчими, аніж оцінки бізнес-аудиторії, представленої співробітниками членських компаній Асоціації. Серед широкої аудиторії, лише 14% респондентів задоволені загальним рівнем життя в Україні, 39% надають нейтральну оцінку, а 48% – незадовільну. Серед широкої аудиторії найкращими є оцінки молодшої (до 25 років) та старшої (від 60 років) аудиторій та мешканців Києва.
Зазначається, що у 43% наших громадян чистий місячний дохід сягає менше 10 000 грн, ще 31% мають до 20 000 грн/міс, і лише 21% українців отримують 20 000+ грн кожного місяця.
При цьому 82% українців вважають, що їхній рівень доходів недостатній для гідної якості життя. Лише 17% запевняють, що їм вистачає грошей для того, аби жити якісно.
Довідково:
Барометр якості життя (до 2022 року – Барометр щастя в Україні) — щорічне опитування, яке проводиться Європейською Бізнес Асоціацією з 2018 року. Головний партнер – Kernel, партнер із дослідження – дослідницька компанія Gradus Research.
Аудиторія дослідження: загальна аудиторія – чоловіки та жінки у віці від 16 років і старше, що проживають у містах 50K+ (за виключенням тимчасово окупованих територій та територій ведення активних бойових дій), розмір вибірки: 1166 осіб, період проведення поля: 3-6 травня 2024 року; бізнес-аудиторія – співробітники членських компаній Європейської Бізнес Асоціації, незалежно від місця перебування, розмір вибірки: 472 особи, період проведення поля: 8-16 травня 2024 року.
Усі фото та відеоматеріали отримані з відкритих публічних джерел, представлені виключно в ознайомлювальних цілях та належать їх Власникам