Молоді покупці все частіше використовують ресторани швидкого обслуговування, щоб отримати зручний варіант для “перекусів” між основними прийомами їжі, про що свідчить щорічний звіт від Circana про закуски.
Згідно з даними Circana за 52 тижні минулого року, що закінчилися 31 грудня 2023 року, продажі закусок у США в грошовому еквіваленті перевищили загальний обсяг продажів продуктів харчування та напоїв і склали 214 мільярдів доларів США.
Продажі закусок у грошовому еквіваленті зросли на 6,2% і скоротилися на 2,1% кількістно порівняно із загальним обсягом продуктів харчування і напоїв, реалізація яких зросла на 4,5% в доларах у 2023 році і скоротилася на 1,4% за кількістю одиниць.
Найбільше зросли продажі нешоколадних цукерок, чіпсів тортилья/тостада та батончиків з поживними речовинами для здоров’я – на 12,3%, 11,2% і 10,4% відповідно.
Чіпси тортилья/тостада, йогурт і різноманітні солоні закуски (без горіхів) були єдиними категоріями, у яких спостерігалося кількістне зростання продажів, відповідно на 0,9%, 0,8% і 0,4%.
Закусочні горіхи були єдиною категорією, яка знизилася як в доларах, так і в одиницях, зменшившись на 1,3% в доларах і відповідно на 3,1% в кількості одиниць.
Крім того, у 2023 році покупці мали в середньому 809 покупок снеків між прийомами їжі, що на
дев’ять більше, ніж у 2020 році, і 46% споживачів перекушували три чи більше разів, що на 3% менше, ніж рік тому, згідно з даними Circana.
Половина споживачів заявили, що вони часто їдять закуски замість їжі, коли вони в дорозі, що на
6,3% більше, ніж у 2019 році.
Молодші споживачі частіше звертаються за “перекусами”
Споживачі змінюють місце, де вони купують закуски, а молоді покупці частіше використовують ресторани швидкого обслуговування, щоб перекусити.
Більшість (74,4%) закусок все ще реалізовані із каналів роздрібної торгівлі, але ресторани швидкого обслуговування отримали додаткові 0,5% в 2023 році та склали біля 16% від загального ринку закусок.
Супермаркети та інші універсальні магазини збільшили ринкову частку на 0,4%, тоді як продуктові магазини скоротили свої продажі закусок на 0,6%. Електронна торгівля – скоротилася на 0,1%.
Розрив між поколіннями: де відбувається “перекус”, залежить від віку
У 2023 році покоління Z і міленіали перенесли свої витрати з роздрібної торгівлі у ресторани швидкого обслуговування, що відповідно збільшило відсотки продажів на 0,8% і 0,7% загальної частки роздрібного ринку. Крім того, покоління X перейшло від продуктових магазинів до універсальних магазинів та супермаркетів, збільшивши частку ринку на 0,7% і 0,6%, відповідно.
«Покоління Z – це справді єдине покоління, де ми бачимо, що перекуси поза домом, принаймні витрати на них, зростають швидше завдяки обслуговуванню, ніж у роздрібній торгівлі. Це, частково пов’язано з життєвим етапом, який вони проходять, коли стають дорослими. Вони розуміють: «Гей, я насправді не знаю, що робити на кухні», і тому звернулися до операторів громадського харчування, щоб вони їм допомогли».
“Середній вік” віддають перевагу масовим каналам продажів, у тому рахунку і сервісам доставки їжі, а люди “похилого віку” – “закріпилися в продуктових крамницях”, причому продуктові магазини отримують додаткові 0,3% частки ринку для цієї демографічної групи, як повідомляє Circana.
Усі фото та відеоматеріали отримані з відкритих публічних джерел, представлені виключно в ознайомлювальних цілях та належать їх Власникам