СТАТТІ І АНАЛІТИКА

Солодкі та гострі закуски перемагають у 2023 році за даними Circana

Молоді покупці все частіше використовують ресторани швидкого обслуговування, щоб отримати зручний варіант для “перекусів” між основними прийомами їжі, про що свідчить щорічний звіт від Circana про закуски.

Згідно з даними Circana за 52 тижні минулого року, що закінчилися 31 грудня 2023 року, продажі закусок у США в грошовому еквіваленті перевищили загальний обсяг продажів продуктів харчування та напоїв і склали 214 мільярдів доларів США.

Продажі закусок у грошовому еквіваленті зросли на 6,2% і скоротилися на 2,1% кількістно порівняно із загальним обсягом продуктів харчування і напоїв, реалізація яких зросла на 4,5% в доларах у 2023 році і скоротилася на 1,4% за кількістю одиниць.

Найбільше зросли продажі нешоколадних цукерок, чіпсів тортилья/тостада та батончиків з поживними речовинами для здоров’я – на 12,3%, 11,2% і 10,4% відповідно.

Чіпси тортилья/тостада, йогурт і різноманітні солоні закуски (без горіхів) були єдиними категоріями, у яких спостерігалося кількістне зростання продажів, відповідно на 0,9%, 0,8% і 0,4%.

Закусочні горіхи були єдиною категорією, яка знизилася як в доларах, так і в одиницях, зменшившись на 1,3% в доларах і відповідно на 3,1% в кількості одиниць.

Крім того, у 2023 році покупці мали в середньому 809 покупок снеків між прийомами їжі, що на
дев’ять більше, ніж у 2020 році, і 46% споживачів перекушували три чи більше разів, що на 3% менше, ніж рік тому, згідно з даними Circana.

Половина споживачів заявили, що вони часто їдять закуски замість їжі, коли вони в дорозі, що на
6,3% більше, ніж у 2019 році.

Молодші споживачі частіше звертаються за “перекусами”

Споживачі змінюють місце, де вони купують закуски, а молоді покупці частіше використовують ресторани швидкого обслуговування, щоб перекусити.

Більшість (74,4%) закусок все ще реалізовані із каналів роздрібної торгівлі, але ресторани швидкого обслуговування отримали додаткові 0,5% в 2023 році та склали біля 16% від загального ринку закусок.

Супермаркети та інші універсальні магазини збільшили ринкову частку на 0,4%, тоді як продуктові магазини скоротили свої продажі закусок на 0,6%. Електронна торгівля – скоротилася на 0,1%.

Розрив між поколіннями: де відбувається “перекус”, залежить від віку

У 2023 році покоління Z і міленіали перенесли свої витрати з роздрібної торгівлі у ресторани швидкого обслуговування, що відповідно збільшило відсотки продажів на 0,8% і 0,7% загальної частки роздрібного ринку. Крім того, покоління X перейшло від продуктових магазинів до універсальних магазинів та супермаркетів, збільшивши частку ринку на 0,7% і 0,6%, відповідно.

«Покоління Z – це справді єдине покоління, де ми бачимо, що перекуси поза домом, принаймні витрати на них, зростають швидше завдяки обслуговуванню, ніж у роздрібній торгівлі. Це, частково пов’язано з життєвим етапом, який вони проходять, коли стають дорослими. Вони розуміють: «Гей, я насправді не знаю, що робити на кухні», і тому звернулися до операторів громадського харчування, щоб вони їм допомогли».

“Середній вік” віддають перевагу масовим каналам продажів, у тому рахунку і сервісам доставки їжі, а люди “похилого віку” – “закріпилися в продуктових крамницях”, причому продуктові магазини отримують додаткові 0,3% частки ринку для цієї демографічної групи, як повідомляє Circana.

Усі фото та відеоматеріали отримані з відкритих публічних джерел, представлені виключно в ознайомлювальних цілях та належать їх Власникам