Комплекс робіт з організації та проведення загальної операційної діагностики діяльності гастро-бару у м. Кременчук. Проведення маркетингових досліджень для уточнення позиціонування та загальної спрямованості Проекту: гостьова аудиторія, сегментація, комплекс заходів для формування стійких конкурентних переваг концепції та її маркетингове просування.
Технологічні характеристики закладу, комплектація необхідним технологічним обладнанням та інвентарем, загальне забезпечення Проекту.
Технологія приготування страв, спрямованість кухні, асортиментна та цінова політика, відповідність торгової політики та асортименту основної спрямованості та позиціонування закладу.
Основні бізнес-процеси в Проекті, персонал та діюча система управління та мотивації, кваліфікаційні оцінки та рекомендації. Оцінки наповнення з усіх основних видів сервісу.
Фінансові оцінки та характеристики господарської діяльності закладу, фінансово-економічна модель проекту, система управління витратами та доходами, основні показники ефективності.
Консалтингові розробки та рекомендації щодо оптимізації та підвищення ефективності роботи Проекту.