Ribas Hotels Group презентувала своє нове дослідження готельного ринку в Україні за 2024 рік – наявні тенденції розвитку та стан індустрії гостинності у часи війни.
У цьому дослідженні надається актуальна інформація про фактичний стан індустрії гостинності в Україні та головні фактори впливу на галузь на тлі викликів, спричинених війною та пандемією.
Найважливіши тези та висновки з дослідження готельного ринку України (*):
- Зменшення кількості місць для розміщення. Починаючи з 2013 року кількість об’єктів для розміщення гостей, у різних форматах, скорочується приблизно на 175 закладів на рік. Найбільшє скорочення зазнали формати – оздоровчі заклади, санаторії, пансіонати з лікуванням та туристичні бази. Цей факт підкреслює наявні структурні зміни в індустрії, які впливають на можливі формати відпочинку та гостинності в Україні.
- Збільшення кількості готелів і хостелів. Незважаючи на зменшення кількості місць для розміщення, кількість готелів (+9,1%), мотелів (+10,7%) і хостелів (+28,7%) продовжує зростати, що підтверджує достатню стабільність і стійкість цього сегменту ринку. Внутрішній туризм стає ключовим драйвером для зростання готельного сектору в умовах обмеженого міжнародного трафіку.
- Відновлення внутрішнього туризму. Внутрішні подорожі та переміщення тимчасово переселених осіб суттєво сприяють відновленню галузі. За даними Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ), 13 регіонів України, зокрема Львівська, Івано-Франківська, Закарпатська області, вже перевищили туристичні доходи довоєнного 2021 року. Це свідчить про те, що внутрішній туризм стає одним із ключових елементів відновлення індустрії гостинності.
- Розширення українських готельних мереж на міжнародні ринки. Через війну деякі українські готельні мережі, такі як Ribas Hotels Group, диверсифікували свою діяльність за кордоном. Ribas Hotels Group активно розвиває свої проєкти в Польщі, на Балі та в Молдові. Це не тільки забезпечує виживання бізнесу, але й створює нові можливості для зростання.
- Майбутні інвестиційні проєкти. У період з 2024 по 2026 рік в Україні планується реалізувати щонайменше 45 нових проєктів готельно-апартаментних комплексів, що додадуть 6 670 номерів до ринку, а також 108 котеджних містечок готельного типу. Цей сегмент ринку є одним із найдинамічніших та інвестиційно привабливим.
Як зазнають автори дослідження:
“Український ринок гостинності продовжує демонструвати стійкість та перспективи для подальшого розвитку навіть в умовах надзвичайних обставин. Туристична галузь країни поступово зміцнює свої позиції, а попит на внутрішній туризм та інвестиції в готельні проєкти продовжує зростати”.
За прогнозами компанії – “Після закінчення війни кількість туристів в Україні може зрости до 14,5 млн осіб. Враховуючи цю цифру, кількість діючих готелів та номерів на ринку значно відстає від очікуваного попиту.
Для того, щоб задовольнити потреби зростаючого туристичного потоку, потрібно збільшити номерний фонд. За попередніми оцінками, поточний обсяг будівництва нових готелів є недостатнім.
Якщо кількість номерів не буде відповідати попиту, знадобиться збільшення номерного фонду щонайменше на 30-40% від наявної кількості”.
З повною версією дослідження «Огляд готельного ринку України 2024» – на сайті компанії.
(*) Для аналітики в дослідженні використовувались дані: Державної служби статистики України, Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ), Державної прикордонної служби України, Туристичного барометру України, Головного управління статистики м.Києва, Головного управління статистики в Одеській області, Головного управління статистики у Харківській області, Головного управління статистики у Дніпропетровській області, Львівської міської ради, Львівської обласної державної адміністрації, Міністерства культури України, Державного реєстру нерухомих пам’яток України, Сервісного порталу для туристів, Готельного агрегатора, Статистичного агрегатора.
Усі фото та відеоматеріали отримані з відкритих публічних джерел, представлені виключно в ознайомлювальних цілях та належать їх Власникам