СТАТТІ І АНАЛІТИКА

Екологічність та елегантність: нові тренди продукції санітарно-гігієнічного призначення для HoReCa

У сфері гостинності кожен етап сервісу вимагає уваги до найдрібніших деталей. При цьому процеси, які залишаються «за лаштунками» , настільки ж важливі, як і авансцена. Саме тому такі нюанси, як правильно підібрані санітарно-гігієнічні засоби (серветки, рушники, туалетний папір тощо), набувають усе вагомішої ролі. Як створити wow-ефект для клієнтів, мінімізувавши витрати? Даємо декілька дієвих порад.

Витратні матеріали з паперу і картону – складова, без якої важко уявити роботу готелю, ресторану чи кейтерингу. Водночас, запити споживачів зростають: клієнти прагнуть не лише  функціональних і недорогих рішень, а й щоб вони були високоякісними, eco-friendly, приємними на дотик і радували око. Які характеристики санітарно-гігієнічних виробів визначають їх привабливість для сфери HoReCa? Та що пропонують лідери індустрії?

Про останні тренди ринку розповімо на прикладі лінії «Диво Бізнес» Київського картонно-паперового комбінату – складової австрійського холдингу Pulp Mill Holding, чиї потужності сконцентровані в Обухові. Ця серія включає туалетний папір, паперові рушники (розрізні і в рулонах), індустріальні рушники для прибирання, одноразові кушеточні простирадла тощо.

Які переваги ККПК пропонує для HoReCa?

Серед клієнтів компанії – великі готельні і ресторанні мережі, а також заклади сфери гостинності й громадського харчування в різних регіонах України. Цьому сприяють такі чинники як оптимальне співвідношення ціна/якість, цінова стабільність, повне нормативне забезпечення, сумісність із більшістю диспенсерів. Та, що важливо, приємне на дотик модне 3D-тиснення.

«Корисна порада: автоматичний диспенсер для паперових рушників допоможе заощадити до 50% витратних матеріалів. Даний пристрій зручний у використанні і гарантує подачу рушників по одному аркушу, сприяючи оптимальному використанню паперу».

Ціна завжди має значення: як у ККПК досягають балансу між вартістю та якістю?

Вартість продукції лінійки «Диво Бізнес» –  співставна з цінами конкурентів. Але, маючи сучасніше устаткування, ККПК пропонує споживачам кращу якість, яка виражається у вищій щільності паперової основи, тактильних характеристиках тощо.

А завдяки масштабуванню виробництва і раціональному формуванню запасів сировини, комбінат здатен гарантувати клієнтам стабільність відпускних цін, попри ринкові флуктуації. Цей фактор – ключовий для компаній HoReCa, бо дозволяє їм заздалегідь планувати видатки на витратні матеріали.

Не менш вагомий чинник – безперебійне забезпечення товарних запасів. Логістичні потужності Київського КПК дозволяють підприємству складувати обсяг продукції, здатний покрити щонайменше місячну потребу клієнтів. Аналогічна кількість зберігається і на складах дистриб’юторів. Таким чином, покупці вчасно одержать свої замовлення навіть у випадку форс-мажорів чи різких сплесків попиту. Ще одна зручність – безкоштовна доставка.

«Корисна порада: використання розрізного туалетного паперу замість рулонного зменшить його витрати на 30-40%. Перевагою є дозований спосіб використання, що дозволяє не лише скоротити споживання, а й прогнозувати потреби в папері. А це, в свою чергу, призводить до економії коштів».

Як сучасні технологічні рішення дозволяють задовольнити нові запити клієнтів зі сфери HoReCa?

Новітні технології дають ККПК змогу випускати рушники (формату «джамбо» і розрізні) уніфікованого розміру, що підходить до 90% диспенсерів. Крім того, передбачена можливість випуску виробів під замовлення за індивідуальними характеристиками: від нестандартних розмірів до private label.

Ще одна вигода – модне європейське тиснення, яке не лише стильно й дорого виглядає, а й забезпечує приємні тактильні відчуття при користуванні. Більшість українських виробників пропонують стандартний «вафельний» візерунок (до 80% всіх товарів на ринку). Але продукція Київського КПК випускається на устаткуванні нового покоління, яке дозволяє робити тиснення з 3D-ефектом. Такий принт робить папір оксамитовим і шовковистим на дотик.

Безпечність та екологічність: уся лінійка санітарно-гігієнічної продукції ККПК – сертифікована.

На кожну партію товару виробник надає повний пакет необхідної документації. Сам комбінат постійно проходить екологічну сертифікацію та дотримується всіх чинних норм і стандартів щодо мінімізації небезпечних викидів у довкілля.

Завдяки цьому, компанії-покупці убезпечені від проблем під час перевірок з боку санепідемстанції та інших контролюючих органів, а також захищені від репутаційних ризиків. Адже документ про походження продукції від ККПК є своєрідним «знаком якості» для замовників.

І наостанок – ще один корисний лайфхак від Київського КПК, як зменшити витрати:

«Якщо ви дійсно турбуєтесь про враження, яке справляєте на гостей, але прагнете оптимізувати видатки, купуйте двошарові розрізні рушники із серії «Диво Бізнес Optimal». Вони лише на 30% дорожчі за одношарові, але за щільністю й здатністю всмоктувати рідину – вдвічі ефективніші».

Перераховані переваги, безперечно, вигідно відрізняють товари «Диво Бізнес» від аналогів конкурентів та роблять ККПК флагманом в даному сегменті серед українських виробників. Адже компанія забезпечує клієнтам найкращий рівень сервісу за найвищої якості санітарно-гігієнічної продукції на вітчизняному ринку.

Якщо вас зацікавила продукція Київського КПК або виникли додаткові питання стосовно співпраці з компанією – звертайтесь до регіональних менеджерів, контакти яких доступні за посиланням.

Усі опубліковані фотоматеріали належать їх Власникам та наданні до публікації Київським КПК