ОЦІНКА і АТЕСТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ. ПОСЛУГА HEADHUNTING

ОЦІНКА і АТЕСТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ

Використовуючи свій багаторічний практичний досвід та сучасні технології оцінки та підбору Персоналу, наша компанія пропонує Вам послуги з підбору ресторану та кафе висококваліфікованими спеціалістами.

Послуги підбору, оцінки та атестації персоналу Закладів (тренінги персоналу в ресторані) можуть виконуватись нашими спеціалістами як на проектній, так і на постійній регулярній основі залежно від побажань Замовника.

Ми готові запропонувати для Вас підбір, оцінку, атестацію та супровід для наступних основних категорій персоналу (в т.р. та тренінги персоналу в ресторані):

  • лінійний обслуговуючий персонал: офіціанти, бармени, хостес;
  • спеціалізований персонал для кухні;
  • технолог;
  • адміністратор;
  • провідні менеджери Проектів – керуючий (директор), шеф-кухар, фінансовий директор.

При організації та проведенні тестування та оцінки персоналу, ми використовуємо такі основні методики:

Тестування (тренінги персоналу у ресторані)

Цей метод оцінки вважається ефективним у разі запровадження нових стандартів роботи персоналу, та більш стандартизованого підходу в обслуговуванні Гостей.

Усна атестація

Усна атестація проходить у формі індивідуальної чи групової співбесіди

Атестація за допомогою моделювання практичної ситуації

Цей вид атестації відбувається у практичній формі як моделювання ситуації взаємодії між Співробітником Ресторану та Гостей.

Оцінка рівня професіоналізму персоналу проводитиметься за такими напрямками:
  • Стандарти обслуговування (правила та послідовність подачі страв та напоїв)
  • Стандарти сервірування
  • Знання меню Кухні, Бару
  • Професійна фразеологія обслуговування
  • Психологічні особливості взаємодії із Гостем
  • Знання методів збільшення продажів та наповнення суми чека
  • Взаємодія з гостем в умовах конфліктної ситуації
Етапи проведення комплексної оцінки персоналу
  • Визначення цілей проведення атестації персоналу
  • Діагностика робочого процесу персоналу. Ознайомлення зі стандартами обслуговування ресторану
  • Визначення показників оцінки якостей працівника (вимоги до співробітника, виділення набору показників, за якими можна судити про успішність діяльності співробітника)
  • Розробка критеріїв оцінки персоналу
  • Вибір методик атестації персоналу
  • Адаптація методик виходячи з специфіки ресторану та цілей проведення атестації
  • Складання плану-графіка проведення заходу
  • Проведення оцінки
  • Підготовка комплексного плану за підсумками атестації
  • Рекомендації щодо використання результатів атестації
  • Супровід процесу впровадження системи атестації персоналу та моніторинг результатів

ПОСЛУГА HEADHUNTING (Executive Search)

Послуга Headhunting («Прямий пошук», «Полювання за головами», Executive Search) – технологія пошуку менеджерів вищої ланки (Керуючий, Директор, Шеф-кухар) та спеціалізованих фахівців, керований пошук ключових менеджерів та фахівців.

Найчастіше застосовується за необхідності знайти людей, які б надали вирішальний вплив на розвиток бізнесу компанії, здатних визначити стратегію розвитку та забезпечити її реалізацію. Зазвичай під цією методикою розуміють пошук серед тих, хто роботу не шукає.

Замовник цього виду послуг чітко повинен уявляти, що хоче “переманити” якусь ключову фігуру з іншої компанії, для більш ефективного розвитку власного бізнесу.

Executive Search – це складний і тривалий метод пошуку кращих фахівців, чию увагу неможливо привернути шляхом розміщення рекламних оголошень, фахівців, які є носіями бізнесу, бізнес-технологій, чию працю цінують там, де вони працюють зараз, і тому, як правило, не зацікавлені у пошуку нової роботи

Звичайний порядок виконання проекту

– ОПИС ПРОФІЛЮ – компанії /позиції /ідеального кандидата/ (Job Description)

Має враховувати:

  • місце компанії-замовника на ринку, організаційна структура
  • особливості корпоративної культури
  • стратегічні завдання та найближчі плани
  • завдання кандидата, його місце у структурі компанії
  • можливості кар’єрного зростання
  • вимоги до кандидата (професійні та особистісні)
  • компенсаційний пакет (оклад, премії, бонуси, відсотки від прибутку/виручки, опціони, пільги),
  • і багато іншого…

– ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКА / ПОШУК

  • визначення списку підприємств, де можуть працювати можливі кандидати (Target List);
  • ідентифікація відповідних кандидатів, їх порівняльний аналіз;
  • збір інформації про ситуацію на ринку, про середньоринковий рівень зарплат та компенсацій;
  • встановлення контакту з майбутніми кандидатами для з’ясування їхньої кваліфікації та потенційного інтересу до запропонованої позиції;
  • підготовка повного списку можливих кандидатів (Long-list) та обговорення його із Замовником.

– ОЦІНКА КАНДИДАТІВ

  • проведення докладних інтерв’ю з кваліфікованими кандидатами, оцінка відповідності вимогам клієнта та мотиваційних факторів;
  • надання звіту про фінальних кандидатів;
  • організація зустрічей 2-4 фінальних кандидатів із Замовником;
  • спільний аналіз та допомогу в оцінці претендентів;
  • збирання та перевірка інформації/ рекомендацій/ відгуків.

– ВЫБІР КАНДИДАТА та ПРИЙНЯТТЯ КІНЦЕВОГО РІШЕННЯ

  • сприяння у домовленісті щодо компенсаційного пакету та інших питань, вирішення яких веде до успішного залучення кращого кандидата до компанії клієнта;
  • допомогу у складанні договору (пропозиції про роботу).

– СУПРОВОДЖЕННЯ і АДАПТУВАННЯ

  • консультації з адаптації менеджера у компанії;
  • дотримання гарантійних зобов’язань;
  • «зворотний зв’язок» з клієнтом та обраним кандидатом для посвідчення в тому, що його перехід до компанії клієнта виявився успішним.

Строки виконання замовлення

Процес успішного пошуку, підбору та залучення кандидатів залежить від складності замовлення та зазвичай займає від 4 до 12 тижнів. Ці терміни пов’язані насамперед із необхідністю перевірити весь існуючий ринок кваліфікованих фахівців необхідного рівня. Цей період не залежить від кількості проведених інтерв’ю, не включає час, необхідний клієнту для остаточного рішення про прийняття кандидата на роботу та час, необхідний для звільнення.

Гонорар

Гонорар визначається складністю кожного конкретного замовлення, рівнем необхідних кандидатів, ступенем складності пошуку. Оплата послуг проводиться в три етапи: перший етап – у момент укладення договору на проведення пошуку, 2-а частина – після підписання кандидатом контракту з клієнтом, та остання частина гонорару – після закінчення випробувального терміну 2-3 місяці.

Гарантії

Гарантійний термін складає – 6/12 місяців. Це означає, якщо до закінчення цього терміну знайдений нами менеджер звільниться з компанії, ми підберемо йому заміну безкоштовно, за винятком прямих витрат на цільовий пошук.

Загальні принципи та умови

Головне у нашій роботі – коректні та довірчі відносини з клієнтами. Ми завжди орієнтуємось на потреби партнерів, їх інтереси. Крім цього, цінуємо свою репутацію, тому намагаємося надати партнерам високу якість та надійність обслуговування.

Конфіденційність

Ми часто стикаємося з конфіденційною інформацією та гарантуємо, що інформація подібного роду не виявиться в інших клієнтів або третіх осіб. Професіоналізм співробітників також виключає можливість витоку інформації.

Стандарти якості

У роботі з кожним клієнтом пропонуємо індивідуальний підхід, проте завжди гарантуємо дотримання прописаної поетапної технології роботи та залучення кращих менеджерів галузі.

Професіоналізм

Якісне виконання проектів з підбору персоналу забезпечується досвідом консультантів Компанії, які мають достатній досвід роботи з керівниками середньої та вищої ланки.

Отримати більш детальну інформацію щодо организації та проведення навчання, Ви можете за нашими телефонами (095) 858-0853 або будь-яким іншим способом – на страниці «Контакти»