МАРКЕТИНГ і РЕКЛАМА

Навіщо потрібен маркетинг та реклама? У Вас недостатньо Клієнтів, Вас – не знають у місті, Ваші послуги унікальні, але чомусь не користуються попитом – всі ці та багато інших питань зможе вирішити для Проекту правильна, динамічна та «чітко заточена під Заклад» маркетингова та рекламна політика.

Маркетинг і Реклама – це обов’язкові складові будь-якого бізнес-концепту, і особливо, значущі та важливі для ресторанного, орієнтованого на цільового Клієнта, бізнесу.

Розробка складу Маркетингової політики Проекту готується як одна з важливіших складових, у процесі підготовки Концепції Закладу.

Рекламне наповнення та наступна спрямованість маркетингового керування (маркетингова стратегія) – розробляються, наповнюються та супроводжуються на даному етапі консалтингового супроводу Проекту.

Склад цього спектру супроводу, як правило, включає:

  • підготовку та наповнення рекламної кампанії при старті Проекту;
  • наповнення на подальшу рекламну підтримку Закладу (види реклами, канали просування, рекламні носії, періодичність розміщення, аудиторія, управління відносинами з Клієнтами);
  • наповнення та можливі види внутрішньої (всередині Закладу) рекламної підтримки Проекту;
  • підбір Постачальника та супровід під час виготовлення всіх видів дизайн-послуг для Закладу (рекламні макети, дизайн усіх видів карток, дизайн аксесуарів тощо);
  • підбір Постачальника та супровід при постановці задачі та виготовленні Інтернет-сайту Закладу, інших видів інтернет-продуктів (презентації, промо-листівки тощо)

Також можливі й інші види рекламного та маркетингового супроводу, за побажанням Замовника Проекту.