КОНЦЕПЦІЯ РЕСТОРАНУ, КАФЕ та БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ

Концепція ресторану, кафе або іншого формату закладу та її загальна спрямованість – це найскладніший і найвідповідальніший етап у розробці проекту.

Маркетингова концепція, цельова аудиторія Проекта, наповнення та торгівельна політика Закладу, його ринкове позиціонування та розуміння можливих шляхів подальшого розвитку – лише короткий перелік питань, на які необхідно відповісти при розробці Концепції проекту та відповідного, подальшого бізнес-планування.

Як розповідав, авторитетний герой відомого мультфільму – «Як Ви човен назвете, так він і попливе!»

І дійсно, це у значній мірі – саме так, помилки, погана якість і невідповідна ринковому попиту концепція Проекту, навіть у «незначних деталях», може привести до наступного комерційному фіаско закладу.

Концепція успішного ресторану або кафе

Баланс необхідний у усьому – зовнішній вигляд та позитивна атмосфера, які Ви бажаєте передати своїм Гостям, гостьовий сервіс та напрямок кухні, “правильні ціни” та відмінна якість продуктів, різноманітні додаткові пропозиції, маркетингова і рекламна політика та багато, багато іншого. І усе це – є концепція ресторану, кафе, чи іншого формату Вашого проекту.

Відповідно, саме на цьому етапі – розробки Концепції Проекту, відбувається розробка сбалансованого Бізнес-плану, у якому Власники бізнесу, мають можливість побачити усі важливі прогнози економічих показників майбутнього Закладу. І якщо очікування фінансових показників не відповідає побажанням Власників, баланс «Концепція – Економика» має бути перероблений для реалізації проекту.

Творчий підхід та зважений фінансовий прогноз – найбільш правильне поєднання для успішності Проекту у майбутньому.

Розробка концепції ресторану, кафе або іншого формату проекту
включає наступні групи робіт:
  • проведення всіх необхідних маркетингових досліджень та підготовка відповідних маркетингових характеристик Проекту: гостьова аудиторія та її сегментація, позиціонування та спрямованість, основні конкуренти, існуючі «ринкові ніші» та інше;
  • виходячи з певних маркетингових характеристик, розробляється основна спрямованість та формат Проекту, включаючи подальшу участь у розробці айдентики закладу: назви, фірмового стилю та інших елементів бренд-буку;
  • попередній візуальний супровід – можливі варіанти стилістики та дизайну інтер’єрів (на прикладі існуючих діючих закладів);
  • підготовка основних видів експертних оцінок для будівлі та приміщень: архітектурно-будівельної та технологічної, для можливості ефективної технічної реалізації Проекту у цілому;
  • оцінки за попередньою потребою Закладу у технологічному обладнанні, оргтехніці та інформаційному забезпеченню, меблях, посуду та склі, інших видах забезпечення закладу;
  • загальні фінансово-економічні оцінки по Проекту: інвестиції, прогнозування руху грошових коштів та рівня прибутковості, очікувана рентабельність та оборотність, можливі показники ефективності;
  • рекомендації та організаційний план.

# концепція ресторану, # концепція кафе, # розробка концепції ресторану, # розробка концепції кафе, # концепція ресторанного проекту, # концепція закладу, # концепція кафе кондитерської

# концепція ресторану розробити, # концепція кафе розробити